Hallo, wat kan ik voor u doen?

Het onthaalteam bestaat uit 5 personen, waaronder 3 vrouwen, en het schoonmaakteam telt 2 vrouwen en 2 mannen. Elke persoon heeft op zij n of haar manier bij gedragen tot het warme onthaal dat wij onze klanten bieden.
5.980 oproepen | 4.940 bezoekers | 3.120 liter koffie | 2.600 rollen papieren

Dag in dag uit hebben zij , blij k gegeven van doorzettingsvermogen, teamgeest en proactiviteit. Zij werkten samen om aan heel uiteenlopende en soms onverwachte eisen te voldoen. Een job als receptionist of schoonmaker is niet de makkelijkste: je moet je kalmte bewaren, blij ven glimlachen en prioriteiten kunnen managen.

Om onze opdracht zo goed mogelijk te vervullen en zo dicht mogelijk bij ons doelpubliek te staan, zij n er 4 filialen operationeel: drie in Anderlecht en één in Molenbeek.

Het onthaal heeft in 2022 in totaal 5.980 oproepen afgehandeld, terwijl ze met een glimlach 4.940 bezoekers verwelkomden.

Elke ochtend wordt er verse koffie gezet, een totaal van 3.120 liter kwaliteitskoffie die onze bezoekers enorm kond appreciëren, te merken aan de vele complimenten die we kregen. Er werden ook 2.600 rollen papieren handdoeken voorzien voor het comfort van de klant.

Kortom, wie goed onthaald, verzorgd, verwend en geïnformeerd wil worden, is bij Maks vzw aan het juiste adres.